lunes, 26 de noviembre de 2012

AUTOBIOGRAFÍA

Autobiografía

Lo que mas recorde de la meua infansa era cuan me anaba amb el meu pare a veure el futbol al camp del mestalla. Lo primer que vaig dibuixar va ser ami mateix, al meur pare y a la meua mare, vivia en la mateixa casa en la que estic vivint ara mateixa, no es molt gran. El primer conte que recorde que em varen contar era cuant tenia 4 añs a la escola y es deia “ el tres porquets “, la primera vegada que vaig plorar de veritat que yo recorde va ser cuan me anaba de l'escola a casa per que en l'escola tenia els meus amics y no volia anar a la meua casa. Cuan arribaba a casa sempre tots el dies me posaba la pel·icula de rey lleo per que me agradaba molt. La primera meua carta va ser per al meu pare cuan es va anar a ciudad real per a treballar un temps. Cuan me vaig fer un poc mes major me vaig anar de casa per primera vegada amb el colegi, era una escursio de fi de curs als pirineus 1 setmana.


FIN

No hay comentarios:

Publicar un comentario